Forum www.xma.fora.pl
Extreme Martial Arts
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

tabula rasa.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xma.fora.pl Strona G│ˇwna -> Formy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:58, 09 Kwi 2014    Temat postu: tabula rasa.

To straszna choroba...nieuleczalna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdybym przez czerwiec i kawa┼éek lipca schud┼éa nawet 10 kg ( w co nie wierze, zreszt─ů to za du┼╝o) to i tak bed─Ö wa┼╝y─ç 90 i do laseczki b─Öd─Ö mia┼éa du┼╝o za du┼╝o ale ja nie musze.....................no ale niektorz\y jak widac lubia 25letnie kobiety z wysokim wzrostem i wag─ů to co Ci do tego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale welur o ile dobrze pamietam od conajmniej 3 lat nie jest modny...
[link widoczny dla zalogowanych]
nawet fajnie...ale potem padam na łózko i nie mam sily na nic.

czytam. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
nie trzeba być inteligentem zeby zauważyć ze numer podany 2000 215 jest łatwiejszy do zapamietania niż 200 02 15 także gratuluje pomysłu Dawniej miałam straszny problem z nimi suszyły mi się okropnie u góry były ładne a od połowy siano i to było widać nawet gdy były mokre. i nie jestem pieeeekna tylko wyrazam swoje zdanie Pa Witam! Spacer? [link widoczny dla zalogowanych]
Favorit NO 1... to mo┼╝e jak ty nie jurna to tw├│j stary ,bez przyczyny nie jesz ich kochana jakone ci nie pomagaj─ů na tw├│j wredny charakter to i zth nie pomo┼╝e Zatem bezwzgl─Ödnie! Gra┼╝yna Grochowska pracuje na Masarskiej 9/19 w salonie Bernady Ja mam problemy z nerwem tr├│jdzielnym od czasu operacji m├│zgu czyli od ponad 8 lat. Dzis piekny dzien, ja niestety musze uciekac bo czekaja na mnie zlecenia szukam kosmetyczki w pobli┼╝u Piekar ┼Ül─ůskich (Bytom, Tarnowskie G├│ry, Radzionk├│w itp.) kt├│ra zajmuje si─Ö depilacj─ů woskiem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez przewaznie przesiaduje w domu albo przy necie jak jest
od jakiego┼Ť czasu zacz─Ö┼éam u┼╝ywa─ç pianki do w┼éos├│w kr─Öconych.
Niby 4 kg to nie jest tak du┼╝o, ale ja widz─Ö r├│┼╝nic─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wegli jem ponizej 10, zmniejszylam juz bialko, choc ciezko skomponowac menu z bialkiem 58 g na dzien.
hej moj naturalny kolor to ciemny blond wpadajacy w jasny braz,jakies 2 lata temu pofarbowalam na jasny blond i tak przez rok,ale wkoncu mi sie znudzilo, na jasnych wlosach mialam ciemne pasemka,napocztaku bylo ladnie potem korol sie wyplukal, to pofarbowalam jeszcze raz,tylko ze ca┼éy d├│l ciemny i pasemka ciemne, koncowki mi sie spali┼éy, wogole byly cale okropne chcialam wrocic do blondu i kolezanka mi powiedziala ze robila sama blond farba (bez rozjasniacza) na takich wlosach jak ja mam i jej wyszlo, a mi wyszlo cos strasznego;/ odrostu s─ů rude, blond pasemka bia┼ée a te wlosy na dole rudy wpadaj─ůcy w br─ůz + mega zniszczone wlosy..

powiem cos jeszcze brak mi slow na pseudo fryzjerki piszace na tym forum
[link widoczny dla zalogowanych]
Będę tez stosować pilling z kawy i nacierania balsamem z olejkami cynamonowym i geraniowym. później się okazało, że to była pierwsza infekcja cytomegalii, dziecko ma uszkodzenia mózgu,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wykonawca utworu to Jan hammer tytuł Crockett's Theme from Miami Vice
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny napiszcie jak Wy si─Ö czujecie, bo ja mimo ┼╝e nied┼éugo b─Ödzie miesi─ůc od operacji nadal czuj─Ö si─Ö niezbyt, codziennie boli mnie g┼éowa,
moze nie ma dobrych komedii?s─ů tylko g┼éupawe albo nudne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zupa w ka┼╝dej ilo┼Ťci nie mniej jednak ni┼╝ 3 razy, woda i herbaty

GaboniK- dzieki! [link widoczny dla zalogowanych] Byla ona w osrodku w ktorym zajmowano sie leczeniem nietylko ciala ale tez psychy(jak wiadomo bulimia tkwi w główce)za pomoca glodowki , i ona z tego wyszla ,po ponad 10 latach choroby.
┼╝al ! Je┼╝eli chodzi o ciuchy, to trzeba nosi─ç spodnie szerokie [moje musz─ů mie─ç ok 1m szeroko┼Ťci!], najlepiej dzwony. Witam wszystkich hm...mysle ze trzeba probowac, moze te 2 litry to juz przyjmuja takie oczyszczone jelita, bez tego syfu... -itd itp...poczytaj sobie w int tam sa podobne pytania napewo ci pomoga.. [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko s┼éysz─Ö, ale nie mia┼éam ju┼╝ ch─Öci tam i┼Ť─ç. O, na to jakie to ci┼Ťnienie to nawet nie zwr├│ci┼éam uwagi. a co do samej teorii strzy┼╝enia o te┼╝ si─Ö troch─Ö nas┼éucha┼éam i szczerze - nie mia┼éam poj─Öcia ┼╝e to jest takie skomplikowane... Nadzieja gratulacje!!!! robie to od niedawna... P├│┼║niej ju┼╝ nic nie czu┼éam. The girl ja nie mieskam w poznaniu wiec nie wiem ja tam w wawce zyjem ;p poZdrOOO:*:*
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj sand-deep
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi mi o to, co dokładnie jecie pierwszego dnia po zakończeniu, co drugiego itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
gorniak bez porownania !!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Oszukane, wywiezione za granic─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ORGANIZACJA OPIEKI: [link widoczny dla zalogowanych] waga- 61,4 mam nadzieje ┼╝e chocia┼╝ troch─Ö z tego zostanie.
[link widoczny dla zalogowanych] Cze┼Ť─ç i z tego wzg mialam strasznie wysoki poziom prolaktyny. Od kilku miesi─Öcy dr─Ötwienie towarzyszy mi r├│wnie┼╝ w ci─ůgu dnia szczeg├│lnie przy uniesionych r─Ökach , a przez ostatnie 2 tyg. u was to normalne a u mnie nie.. [link widoczny dla zalogowanych]
24.DHT featuring Edmee - Listen to your heart kinsit jakies przetwory polskie Ale zbieg okoliczno┼Ťci, ja tak┼╝e robi┼éam usta w Dermique Spa w KRK i jak patrze na moje kole┼╝anki, kt├│re posz┼éy do byle jakiego salonu to dzi─Ökuje Bogu, ┼╝e ja tak dobrze trafi┼éam! pani poczeka! (powaga!). Oj kurcze w kazdym kraju s─ů g┼éupie dziewczyny i **** faceci, wiec nie mozna uog├│lnia─ç...
zostajecie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda centrum ale ┼Ťcis┼ée
towarzystwa na spacerze...wieczorne ploty?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale ja uprac czarna bluzke bez wybielania jej pod pachami??
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie taki zabieg kosztuje od. .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzeba też pić dużo wody bo człowiek się odwadnia.
Myję włosy.

robilam sobie dobrze chyba wibratorem lezac na lozku, zaluzje byly otwarte i akurat robotnicy cos robili na rusztowaniu ... [link widoczny dla zalogowanych] a jak ju┼╝ przywio┼╝a now─ů kolekcj─Ö, to 42 znika jak ┼Ťwie┼╝e bu┼éki, co tylko potwierdza fakt, ┼╝e jest coraz wi─Öcej os├│b, kt├│re maj─ů problem z kupnem but├│w.
Hej, dziewczyny! Bed─ů tak g┼éadkie i l┼Ťni─ůce jakby Was krowa obliza┼éa. Po pierwszej wizycie w szpitalu chcia┼éam jeszcze wr├│ci─ç do pracy, ale po drugiej hospitalizacji da┼éam sobie spok├│j. i bede ta diete stosowala tak jak Ty-czyli jesli dobrze zrozumialam to na sniadanie pijemy maslanke i do tego jablko i pozniej przez caly dzien zupe? Dobra na szybkie zmiany jest saszetka z joanny. [link widoczny dla zalogowanych]
Co my┼Ťlicie o kursie w SELECT i w GO WORK Mo┼╝e wypowie si─Ö kto┼Ť kto uko┼äczy┼é kurs fryzjerski w kt├│rej┼Ť z tych szk├│┼é? bardzo mnie te wlosy denerwuja bo niemoge zrobic takich fryzur jakien mozna zrobic z prostymi/ a jak juz pujde do fryziera to wszyscy mi zazcdrasza bo niebede musial nigdy robic trwalej. Te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski i powiem szczerze,┼╝e nie zamieni┼éabym ich na inne pomimo,┼╝e s─ů niesforne i cz─Östo p┼éataj─ů mi figle, np. oczywiscie Pawelku!!! ALE JA CZUJE , ZE DZIEJE SIE COS NIE TAK ...NIGDY NIE MIALAM TAKICH DZIWNYCH BOLI BRZUCHA-TO ZNACZY BOLAL MNIE JAK ZAWSZE PRZED @ ALE TERAZ BOLI MNIE JUZ 12 DZIEN Z RZ─ÖDU ....DO TEGO JESZCZE TE BOLACE CYCKI........JAK @ NIE POKARZE SIE PRZEZ JESZCZE TYDZIEN TO NIE MA CO ZWELEKAC TRZEBA ISC DO GINA !! brzuchanski to operujacy tam lekarze, mowiacy, jak i caly personel szpitala, po polsku! u mnie swietnie nie wymiotowalam od ostatniej wpadki, troche opadlam z sil ale to naturalne...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest mi przykro ze kto┼Ť Ci─Ö oszpeci┼é, ale wi┼ä za to Dr a nie klinik─Ö, zwlaszcza ┼╝e osob─ů kt├│ra winisz nie jest za┼éo┼╝ycielem kliniki.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.xma.fora.pl Strona G│ˇwna -> Formy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin